Hisense, producent van televisies en huishoudelijke apparaten, lanceert vandaag haar ‘Own the moment’ marketingcampagne als officiële partner van de FIFA Club World Cup 2025.
FIFA Club World Cup 2025 is voor Hisense een ideaal platform om de merkbekendheid te vergroten, aldus de fabrikant. In Nederland is de campagne inmiddels van start gegaan met een grootschalige online activatie en een aantrekkelijke cashbackactie voor consumenten. Het merk zet voornamelijk in op bannering bij onder andere Coolblue, MediaMarkt en Bol.com. Bij aankoop van geselecteerde Hisense-producten, waaronder de nieuwste AI-tv’s en koelkasten, ontvangen consumenten tijdelijk een geldbedrag retour. Hiermee wil Hisense slimme technologieën toegankelijker maken voor een breed publiek.
“Onze missie is om sportmomenten, van voetbal tot wielrennen, intenser te maken, of je nu in een stadion zit of thuis met vrienden kijkt,” zegt Jelle Berendsen, Product & Trade Marketing Manager Hisense Nederland. “Met onze AI-technologie komt de actie letterlijk je woonkamer binnen.”
